A korábbi Moto3™ és a Moto2™ iparági győztes, Acosta az első évben öt dobogós helyezést ért el a legnagyobb kategóriában, így a 2025-ös Purple Bull KTM Facility Racing csapatához igazolhatsz. Augusto Fernandeznek kemény második szezonja volt, és ma a Yamaha tesztpilótája lesz 2025-ben. A MotoGP™ legendájához és a világ egyik legnagyobb motorsport-sztárjához, Valentino Rossihoz tartozó csapat, az új Pertamina Enduro VR46 Racing Group egyedi dizájnt és színvilágot kölcsönöz a MotoGP™ rajtrácsnak. A 2024-es szezonban bejelentették, hogy 2025-ben Fabio Di Giannantonio egy gyári Ducati Desmosedici GP25-ös versenyautóval, míg a maradék a VR46 csapatban versenyez.
Oscar Piastri kiemelte a McLaren tempóját, miután a legtöbb másik MCL38-as versenyben a hatodik game bookers vélemény helyen végzett, Lewis Hamilton pedig a hetedik helyen végzett a Mercedes élén, megelőzve a Ferrari pilótáját, Charles Leclerc-t, miután a monacói versenyző a Q3-ban az időmérő edzésre kényszerítette a csapatot. Norris harmadikként ért célba a McLaren élén, az ausztrál GP-bajnok, Carlos Sainz ismét a jobb helyen végzett a Ferrari pilótájaként, amikor a negyedik helyen rajthoz állt az új Scuderia élén, Fernando Alonso pedig az ötödik helyen végzett az Aston Martin mögött. A 2024-es szezon végén további nagy márkák is változtak, mint Bastianini és Viñales a Red Bull KTM Tech3-mal, Franco Morbidelli a VR46 Rushing Party-val, valamint Jack Miller és Miguel Oliveira a legújabb Prima Pramac Yamaha beállításával. Új szerepében, a nemrég megkoronázott iparági bajnokként Martin a MotoGP™ bajnok Marco Bezzechivel nevezte be az Apriliát.
Game bookers vélemény – Bajnoki állás
Az Air Sports F1, amely a legújabb F1-es versenyeket közvetíti, további tagság lesz a Heavens Sporting eseményei között, és az új előfizetőknek havi 18 fontba kerül. A Heavens Sports a Now-n keresztül is elérhető, ahol egyszeri előfizetési díj 11,99 font, azaz havi 34,99 font. Az Aston Martin versenyzője, Lance Go okozza a legnagyobb csalódást a továbbjutásban, mivel a Q1-ben kiesett, és a 16. helyről indulhat.
Hamilton kudarcot vallott az F1-es próbálkozásában, mert a világbajnokot felgyógyították – GPFans Review
Binder és Miller új tehetséges párosa 2024-ben nem éri el azokat a csatákat, amelyekre vágyott, miután Miller az új szezon végén távozott, és 2025-ben Yamaha gépeket használt. Ez volt Binder ötödik szezonja a csapatnál, amelyben az ötödik helyen végzett a 2024-es MotoGP™ pontversenyben. Ezeket a gyári szervezeteket minden márkához külön-külön nevezték ki a költséggazdálkodás, a technológia fejlesztése, valamint a legmodernebb motorok biztosítása és a versenyzésre való felkészülés terén. A késés azonban panaszokat váltott ki a pilótákból és a csapatokból a versenyzők testére nehezedő nyomás, valamint a permetezési késés miatt. A Japán GP vasárnap reggel 6-kor kezdődik, de valószínűleg 10:30-kor lesz a teljes csata ismétlése is, ha nem szeretsz korán kelni.
Mivel a felderítés elkezdődött, a legújabb névsor, így a következő szezonbeli rajtrács is egy rejtélyes feladat. A csapatoknak vegyes sorsuk volt az időmérőn, különösen a Mercedesnek és a Ferrarinak, és Tsunoda adhatott valami okot a hazai közönségnek, hogy az új szakasz egy harcias legyen, amely túlmutat az első soron. Az új, kiszámíthatatlan környezet és a játékban rejlő számos egyéb tipp miatt az új verseny bárki játékává válik. A Ferrari versenyzője, Carlos Sainz, az Ausztrál Nagydíj korábbi győztese, a negyedik helyen áll. Max Verstappen egy nagyszerű Red Bull élén állt, amely alig tudta megszerezni 36. pole pozícióját Suzukában, Sergio Perez előtt.
Az új táblázat kevesebb, mint azt sugallja, hogy az FIA által bejelentett összes elődöntős osztály visszatér az 1-es algoritmus menetrendjéhez. Az FIA megerősítette a 2025-ös Formula 1-es szezon mind a 24 futamának új edzésidejét. Maximum Verstappen a leggyorsabb a keddi, a Japán Nagydíjjal kezdődő időmérőn. Sergio Perez ismét az élről kezdi a rajtrácsot, és reméli, hogy végre meg tudja nehezíteni csapattársa számára a győzelmet. Az új 2024-es MotoGP™ versenyzők felállása 13 közösségi bajnokot foglalt magában a teljes rajtrácson, akik az év elején 26 világbajnoki címet szereztek a nagydíjakon. A 2024-es MotoGP™ szervezetek és versenyzők új felállása öt neves producert és számos versenyzői tehetséget tartalmaz, akik 13 közösségi bajnokot tudhatnak magukénak a rajtrácson.
George Russell akár a kilencedik helyről is rajtolhat a Mercedesnél, mivel a hazai hős, Yuki Tsunoda a csúcsra lopózott RB-s csapattársuk, Daniel Ricciardo rovására. Az ausztrál GP győztese, Carlos Sainz az utolsó helyen állt a Ferrari élén, spanyol honfitársa, Fernando Alonso előtt az ötödik helyen, így megszerezte az Aston Martint, a második McLarent pedig Oscar Piastri mögött a hatodik helyen. Az országos győztes egy lila Bullt adott hozzá az időmérőhöz, amely domináns teljesítményt nyújt, így azonnal visszavághat az Ausztrál GP súlyos fékrendszeri probléma miatti feladásának. James a Sky Football eseményírója, aki évtizedes tapasztalattal rendelkezik az amerikai sportágak számos technikájáról, beleértve az F1-et is. A McLaren versenyzője, Lando Norris tüzijátékot hozott az időmérőn, hogy megszerezze a harmadik helyet az új rajtrácson. Maradjon naprakész a legjobb emberekkel és világbajnokokkal, Lewis Hamiltonnal, Max Verstappennel és Fernando Alonsóval, valamint a diákokkal, Lando Norrisszal, George Russellel és Charles Leclerc-rel.
Prost befordult, néhány autó összeakadt, miközben kicsúsztak a ringből, és te a kitérő úton leszel. Az új, nedves éghajlati szakértő, Senna feljött a második helyre, és végül bemutatta Prostot, aki korábban sebességváltó-cserét hajtott végre, így az új brazil megszerezte az új versenyző első egyéni címét. Senna valójában hibásan hajtott végre kisiklást, lefulladt a rajtrácsra, mielőtt autója elsőként elindult volna a frissen lejtős résbe. Prosttal az élen haladva Senna a 14. helyen találta magát, mielőtt az eső a feje tetejére állította volna az új csatát. A Japán Nagydíj gyökerei egészen 1963-ig nyúlnak vissza, bár a nagydíjakat a sportautóknak rendezik. A legújabb csata az ikonikus Suzuka versenyen zajlott 1987 óta, egy olyan helyszínen, amelyet sok autóvezető nagyon szeret.
Egyik pilóta sem sérült meg, és Senna a tapasztalat alapján megszerezte második identitását. Mivel Prostot nem büntették meg az 1989-es balesetért, kevés kísérlet történt Sennával, így a balesetet „versenybalesetnek” nyilvánították. Prost, aki most a Ferrariért sietett, lemaradt Senna mögött a japánok előtti utolsó csatában. Senna átvette a kormányt, majd egy kísérletet látott a pálya legújabb szakaszában, amelyet Jean-Mari Balestre, a FISA elnöke utasított el. Az év másik figyelemre méltó állomása az volt, hogy Senna és Prost ismét világbajnoki címet szerzett 1989-ben, ahol két versenyző vegyes győzelmet aratott a 14 versenyből, mielőtt Japánba látogatott volna.